V svetu, v katerem živimo, so mobilni telefoni postali osnovna oprema vsakega od nas in brez po navadi ne zapustimo doma. Vključeni so tako v naše zasebno življenje kot v službeno, zato se mnoga podjetja odločajo za mobilno oglaševanje preko mobilnih telefonov. Kako pa se naj tega loti vsako manjše podjetje?
Torej, gotovo imate svoje storitve ali izdelke nekje razstavljene, kjer vas kupci lahko opazijo in kjer imate z njimi direktne stike. Če nič drugega, ste verjetno prisotni s promocijskimi pulti na sejmih ali pa s na prodajnih mestih, torej imate nekakšen stik s kupci. Da bi bila zadeva čim lažja, lahko naredite nekaj promocij ali obiščete kak sejem, kjer v zameno za podatke potencialnim kupcem nekaj ponudite – npr. če nam danes zaupate svojo gsm številko, vam nudimo 15% popusta oziroma darilo. Vaši kontakti se morajo zavedati tudi pogojev, pod katerimi dajejo svojo mobilno številko – ne zavajajte jih. Predlagamo, da jim največ 2-krat na mesec pošljete sms sporočilo, v katerem predstavite kakšno posebno aktivnost (akcijske cene, popuste …) ali nov izdelek. Ena od naših sodelavk prejema sms sporočila trgovine z oblačili, v katerih ji enkrat na mesec sporočijo, da ima s tem sms sporočilom na primer akcijo 2+1 gratis, zaradi česar gre vedno takoj po službi tja. Je kaj podobnega, kar bi lahko vi izkoristili?
Mobilno oglaševanje preko spleta ali gsm naprav je najhitreje rastoči del marketinga po svetu. Uporabljajo ga različna podjetja, različne znamke, dobro se obnese tako za storitve kot za izdelke. Odličen način za uporabo se je izkazal tudi pri ponavljajočih aktivnostih ali naročenih dogodkih, saj se lahko število strank, ki pozabijo priti na dogovorjeni termin izredno poveča – pomislite na primer na čiščenje zobnih oblog, termin, ki ga imate dogovorjenega z zobozdravnikom čez leto dni. V kolikor zamenjate telefon ali po pomoti izbrišete koledar, boste termin gladko pozabili, če pa dva dni prej dobite sms sporočilo, se boste gotovo pojavili pri zobozdravniku, kajne? In tako lahko stranke privabite tudi v svoje prodajne prostore, hkrati pa je tovrstno oglaševanje izredno merljivo, le v začetku se morate potruditi, da si ustvarite odlično bazo kontaktov, ki naj bo kakovostna in dovolj velika, da se bo izplačalo delati odlične akcije.