Za uspešno spletno strani ni pomembna zgolj lepa oblika, ampak tudi vsebina spletne strani. Kadar pišemo tekste za optimizacijo spletnih strani se je zato potrebno držati ducat zlatih pravil:
12 pravil, da optimizacija spletnih strani zares učinkovita
- vsaka spletna stran se optimizira na eno ključno besedo ali besedno zvezo (npr. jabolko)
- ključna beseda se mora pojavljati v (razvrščeno od najbolj pomembnih do manj pomembnih):
- titlu – naslovu strani (čisto na vrhu brskalnika),
- anchorju internega linka = meniju,
- url-ju, naslovu strani (h1),
- prvih 100 besedah strani,
- naslovu slike,
- podnaslovu strani h2,
- meta opisu strani,
- podnaslovu h3
- za optimizacijo je dobro, da se ključna beseda pojavi takoj na začetku titla, glavnega naslova h1 in samega teksta
- ključna beseda v besedilu naj bo vsaj enkrat odebelejna ali ležeča
- uporabljajte podnaslove h2 – h4 za sekundarne ključne besede (npr. Zakaj so jabolka zdrava)
- naslovi in vsebina naj bodo bogati z jezikom, da zajamete kar največji spekter ključnih besed
- vsebina mora bit zgoščena in informativna, stavki kratki in jedrnati
- daljša besedila razbijte na kratke odstavke in dodajte podnaslove
- uporabljajte sezname
- naslovi in podnaslovi naj obiskovalcem dajo jasen odgovor, če želite da ostanejo na vaši strani in preberejo več besedila
- namesto lastnosti izdelka oz. terapije opišite koristi, ki ga bo vaša stranka imela
- vaše stranke niso strokovnjaki, opišite tudi tisto kar se vam zdi samoumevno
Članek je prispevalo podjetje noviSplet.com – izdelava spletnih strani.