#1. Kvalitetna uporabniška izkušnja.
Eden prvih korakov za uspešno poslovanje na področju e-trgovine je izdelava spletne trgovine, ki je primerna za vaše podjetje in izdelke oziroma storitve ki jo boste prodajali preko spletne trgovine. Pri izdelavi spletnih strani z trgovino je zato pomembno, da se osredotočite na uporabniško izkušnjo. Razlog za to je saj, vaše stranke nimajo možnosti, da vstopijo v vašo prodajalno in fizično vidijo in se dotaknejo izdelkov, ki jih prodajate, to nadomesti tako, da z kakovostnim oblikovanjem spletne strani, ki bo preprosto in prijetno za uporabo.
Ključno je torej:
Časi nalaganja strani – 70% ljudi bo zapustilo spletno stran, če traja več kot 3 sekunde. Torej, s temi nasveti ne pozabite povečati hitrosti svojega spletnega mesta zato prav zato potrebujete ne samo najboljšo izdelavo spletne trgovine temveč tudi 24/7 vzdrževanje spletnih strani.
Mobilna prijaznost – Številni potrošniki nakupujejo preko spleta, kar preko svojih mobilnih telefonov in tablic, zato mora biti vaše spletno mesto prijazno do mobilnih naprav.
Vizualno privlačno – Vaše spletno mesto mora biti tudi vizualno privlačno uporabnikom z privlačnimi, kakovostnimi slikami vaših izdelkov. Zato je ključnega pomena pri oblikovanju spletnih strani, da z vami sodeluje dizajer/dizajnerka z najboljšim znanjem o tako današnjih kot prihodnjih trendih na področju izdelave spletnih strani.
#2. Pripeljite prave obiskovalce na spletno trgovino
Zdaj, ko ste izdelali spletno trgovino, ki ga bodo bodoče stranke vzljubile, je naslednji korak za uspešno poslovanje na področju spletne prodaje usmerjanje prometa na vaše spletno stran. Konec koncev, če nimate obiskovalcev vašega spletnega mesta, ne boste imeli strank, mar ne?
Promet na spletno mesto za e-trgovino lahko pripeljete na več načinov. Toda za začetnike sta dve najlažji in stroškovno najučinkovitejši strategiji optimizacijo splete strani – SEO in ustvarjanje vsebine. Optimizacija vašega spletnega mesta za SEO bo pomagala, da se vaše spletno mesto uvrsti višje pri rezultatih iskalnikov in ustvarjanje vsebine, kot so objave na blogu, bo pomagalo tudi pri tem. Najbolje agencije v Sloveniji za ta korak poskerbijo že pri izdelavi spletnih strani. Pravi termin za to je on-site optimizacija za katero pri postavitvi trgovine poskrbi programern. Druga strategija, za katero poskrbite vi, pa je oblikovanje koristnih, zabavnih objav v blogih, kot so na primer vodniki za darila, ki vključujejo ključne besede, ki bi jih iskalo vaše občinstvo, bo vašo spletni stran pomagalo najti več spletnih kupcev. Več prometa bo tako upajmo pomenilo več kupcev za vas.
#3 Spletno oglaševanje vaše trgovine
Z kvalitetno izdelavo spletne strani in njeno optimizacijo smo sedaj pokrili kupce ki so že iskali vaš izdelek. Sedaj pa nam manjka samo še način kako pridobiti obiskovalce ki sploh še ne razmislijo o vaši storitvi ali izdelku. Za te poskrbi z oglaševanja na GoogleAds in Facebook-u. Po naših izkušnjah in še vedno najboljša rešitev da to vodi specialist saj je delo oziroma vodenje oglaševanje preveč časovno zahtevno in bi na koncu ko pritegne črto prišel bistveno dražji kot če plačujete za vodje specialist ki vam zna svetovati in voditi kampanjo primerno za vašo spletno trgovino. Oglaševanje je vedno bilo in vedno bo luknja brez dna če je vaše spletna stran slabo izdelana zato je bistveno bolj pomembno da ko je čas za izdelavo spletne strani da takrat nameni več denarja saj se vam bo to obrestovalo ne le z boljšim produktom temveč tudi z boljšimi in cenejšimi rezultati oglaševanja na spletu.