Vstop v podjetništvo je za mlade podjetnike že sama po sebi težka naloga. A tu je še problem kredibilnosti, saj neuveljavljeni podjetniki le-te še nimajo. Pojavi se vprašanje, kako si med potencialnimi strankami ustvariti zaupanje? In kako prepričati partnerje, da bi želeli sodelovati z vami?
Podjetništvo zahteva osredotočenost zgolj na eno stvar
Na začetku svoje podjetniške poti imajo mladi podjetniki veliko idej in želijo jih čimprej preizkusiti. A da bi si podjetnik zgradil kredibilnost, potrebuje točno določen fokus.
Internet in podjetništvo z roko v roki
Internet je logično mesto, kjer podjetnik začne tlakovati svojo podjetniško pot. Ne predstavlja veliko stroškov in je odličen način, kako ljudjem pokazati iz kakšnega testa ste. To pa je še posebej pomembno za mlade podjetnike, ki kredibilnosti še nimajo zgrajene in v ljudeh še ne vzbujajo zaupanja. Izpostavljenost v blogih in družbenih omrežjih omogoča izmenjavo stikov z drugimi podjetniki iz podobnih podjetniških voda.
Osebni stik v podjetništvu je pomemben
Facebook, Twitter in spletna pošta so dober način širjenja poznanstev, a vas lahko pripeljejo le do neke točke. Kot mladi podjetniki ne smete pozabiti na mreženja iz oči v oči. Dober odnos prek spletnega klepeta ni enako kot stisk roke v resničnem svetu.
V podjetništvu se marsikdo rad izdaja za nekaj kar ni
Popolnoma nepotrebno je, da prikrivate svojo starost in v ljudeh vzbujate občutek, da ste starejši in bolj izkušeni kot v resnici. Bodite samozavestni in pokažite, da ste dovolj zreli za svojo starost in zreli za vstop v podjetniške vode.
Vir: Zavod mladi podjetnik